Skip to content

Online Extra

Ritka együttállása a csillagoknak, hogy három együtt turnézó zenekar egyikének se legyen aktuálisan promotálandó új anyaga. A kíváncsiak száma ezúttal a lehetséges maximumig kúszott fel a totális teltházzal, az érdeklődésre tehát nem lehetett panasz.
Ritka együttállása a csillagoknak, hogy három együtt turnézó zenekar egyikének se legyen aktuálisan promotálandó új anyaga. A kíváncsiak száma ezúttal a lehetséges maximumig kúszott fel a totális teltházzal, az érdeklődésre tehát nem lehetett panasz.
Nem túlzás az állítás, miszerint az 1991-ben alakult norvég Funeral a doom metal eleven emlékműve. A zenei csemegék valóságos tárházát bemutató új lemez apropóján Anders Eek mesélt el mindent, ami fontos a legendás zenekarral kapcsolatban.
Nem túlzás az állítás, miszerint az 1991-ben alakult norvég Funeral a doom metal eleven emlékműve. A zenei csemegék valóságos tárházát bemutató új lemez apropóján Anders Eek mesélt el mindent, ami fontos a legendás zenekarral kapcsolatban.
Nagyjából félháznyi ember verődött csak össze a Barba Kék sátrában. Viszont tény, hogy aki eljött, az legalább tényleg tisztában volt a zenekarral és annak munkásságával, nótáival. Ez is hozhatta aztán, hogy az általam eddig látottak közül ez volt a legközvetlenebb, leginkább lelazult hangulatú Evergrey-koncert.
Nagyjából félháznyi ember verődött csak össze a Barba Kék sátrában. Viszont tény, hogy aki eljött, az legalább tényleg tisztában volt a zenekarral és annak munkásságával, nótáival. Ez is hozhatta aztán, hogy az általam eddig látottak közül ez volt a legközvetlenebb, leginkább lelazult hangulatú Evergrey-koncert.
Az Ugly Kid Joe 1991 és 1993 között olyan diadalmenetet produkált, amire csak ritkán van példa, de néhány évre rá el is tűnt a színtérről. 2010-ben azonban újból összeálltak, s bár már jóval kisebb intenzitással, de azóta is jelen vannak a rockzenei életben. Lapunk felkérését egy tartalmas múltidőző beszélgetésre az alapító gitáros, Klaus Eichstadt fogadta el.
Az Ugly Kid Joe 1991 és 1993 között olyan diadalmenetet produkált, amire csak ritkán van példa, de néhány évre rá el is tűnt a színtérről. 2010-ben azonban újból összeálltak, s bár már jóval kisebb intenzitással, de azóta is jelen vannak a rockzenei életben. Lapunk felkérését egy tartalmas múltidőző beszélgetésre az alapító gitáros, Klaus Eichstadt fogadta el.
Kevesen játszanak a világban horror punkot, jól meg még kevesebben. Szerencsére a magyar Bloody Holly And The RicketZ ezek közé tartozik, nem csoda, hogy első albumuk (Grand Opening) külföldön is megjelenik. Ráadásul ritkán látott egzotikus felállásban zenélnek: a férfi énekest három női zenész kíséri. Kirsch András énekes, Árendás Anita dobos és Brányi Vivien gitáros válaszolt Uzseka Norbert kérdéseire.
Kevesen játszanak a világban horror punkot, jól meg még kevesebben. Szerencsére a magyar Bloody Holly And The RicketZ ezek közé tartozik, nem csoda, hogy első albumuk (Grand Opening) külföldön is megjelenik. Ráadásul ritkán látott egzotikus felállásban zenélnek: a férfi énekest három női zenész kíséri. Kirsch András énekes, Árendás Anita dobos és Brányi Vivien gitáros válaszolt Uzseka Norbert kérdéseire.
Hatodik nagylemezét jelentette meg november elsején a death metal színtérről indult, majd egyre inkább a gothic és dark rock irányába elmozduló Tribulation. A Sub Rosa in Aeternum ráadásul az első teljes játékidejű albuma a svéd zenekarnak, amit már a korábbi gitárosuk Jonathan Hultén távozása után készítettek. Mindez elegendő okot szolgáltatott arra, hogy a mára a Tribulation fő dalszerzőjévé előlépett Adam Zaarst kifaggassuk a csapat körüli aktualitásokról.
Hatodik nagylemezét jelentette meg november elsején a death metal színtérről indult, majd egyre inkább a gothic és dark rock irányába elmozduló Tribulation. A Sub Rosa in Aeternum ráadásul az első teljes játékidejű albuma a svéd zenekarnak, amit már a korábbi gitárosuk Jonathan Hultén távozása után készítettek. Mindez elegendő okot szolgáltatott arra, hogy a mára a Tribulation fő dalszerzőjévé előlépett Adam Zaarst kifaggassuk a csapat körüli aktualitásokról.
A svéd metalszíntér egyik legkarakteresebb szereplője végre új albummal jelentkezett. A The Last Will And Testament egy konceptlemez, amely egy partiarkális család életének sötét cselekményét tárja fel. A sztori hátterét és a zenekar pályáját átfogóbban érintő kérdések egyaránt terítékre kerültek a csapat egyik oszlopos tagjával, Fredrik Åkesson gitárossal folytatott beszélgetésünk során.
A svéd metalszíntér egyik legkarakteresebb szereplője végre új albummal jelentkezett. A The Last Will And Testament egy konceptlemez, amely egy partiarkális család életének sötét cselekményét tárja fel. A sztori hátterét és a zenekar pályáját átfogóbban érintő kérdések egyaránt terítékre kerültek a csapat egyik oszlopos tagjával, Fredrik Åkesson gitárossal folytatott beszélgetésünk során.
A vajdasági Phrenia november végén érkező Your Heaven Is My Hell című új albuma megosztotta ugyan a stábunkat, de az elektronikával tűzdelt, dallamos modern metal kedvelői biztosan nem fognak csalódni a lemez hallatán. Gordán Julian énekes-gitáros és Pásztor Sándor basszusgitáros válaszolt kérdéseinkre.
A vajdasági Phrenia november végén érkező Your Heaven Is My Hell című új albuma megosztotta ugyan a stábunkat, de az elektronikával tűzdelt, dallamos modern metal kedvelői biztosan nem fognak csalódni a lemez hallatán. Gordán Julian énekes-gitáros és Pásztor Sándor basszusgitáros válaszolt kérdéseinkre.
Viszonylag új szereplőnek számít az európai dallamos power metal palettán a Brothers Of Metal, annak ellenére is, hogy 12 év telt el megalakulásuk óta, november elején pedig már a harmadik albumukat adták ki. A második budapesti koncertjük előtt Mats Nilsson énekessel beszélgettünk a zenekarral kapcsolatos aktualitásokról.
Viszonylag új szereplőnek számít az európai dallamos power metal palettán a Brothers Of Metal, annak ellenére is, hogy 12 év telt el megalakulásuk óta, november elején pedig már a harmadik albumukat adták ki. A második budapesti koncertjük előtt Mats Nilsson énekessel beszélgettünk a zenekarral kapcsolatos aktualitásokról.
Aki kellő nyitottsággal rendelkezik az experimentális hangteremtők felé, s képes az érzékeit csatasorba állítani, vizionálni a Voidwards által hangokba öntött mocsári alakokat, bensőjét átjárja a Bagulnik különös világa, a határvonalak megszűnésével értékes élményekre tehet szert.
Aki kellő nyitottsággal rendelkezik az experimentális hangteremtők felé, s képes az érzékeit csatasorba állítani, vizionálni a Voidwards által hangokba öntött mocsári alakokat, bensőjét átjárja a Bagulnik különös világa, a határvonalak megszűnésével értékes élményekre tehet szert.
KERESÉS
Megjelent a márciusi
digitális különszám!
márc  |  febr  |  dec  |  nov  |  okt  |  szept
RÉGI LAPSZÁMAINKAT
  1. KILLSWITCH ENGAGE
    This Consequence
  2. DREAM THEATER
    Parasomnia
  3. TREMONTI
    The End Will Show Us How
  4. OBSCURA
    A Sonication
  5. THUNDERMOTHER
    Dirty Divine
  6. MARKO HIETALA
    Roses From The Deep
  7. LACUNA COIL
    Sleepless Empire
  8. PHOENIX RT
    Amit itt hagyunk
  9. DAWN OF SOLACE
    Affliction Vortex
  10. JINJER
    Duél
  11. SAOR
    Amidst the Ruins
  12. MANTAR
    Post Apocalyptic Depression
  13. DYNAZTY
    Game Of Faces
  14. MAJESTICA
    Power Train
NÉPSZERŰ
FACEBOOK
PETŐFI X HAMMER
az adások archívuma
HAJÓGYÁR x hw