Skip to content

Miért jó egy online ügyfélportál a biztosításainkhoz?

Biztosításaink kezelésének számos módja létezik. Van, aki nem is foglalkozik velük, csak amikor fizetni kell valamit, akkor rendezi az összeget. Egyre többen szeretik látni ugyanakkor az egész biztosítási portfóliójukat egyben. Ehhez kiváló megoldás egy jól kezelhető online ügyfélportál, amire már van is példa a hazai biztosítási piacon. Egy ilyen felület számos lehetőséget tartogat számunkra. Lássuk is, hogy mik ezek!

Egyben láthatjuk és kezelhetjük a biztosításainkat

Egy online ügyfélportál nagyon kényelmes tud lenni, ha jól van felépítve. Fontos, hogy könnyen és gyorsan lehessen regisztrálni, majd belépést követően egy átlátható és könnyen kezelhető felületet kapjunk.

Az összes biztosításunk legyen feltüntetve, így az élet-, lakás- és gépjármű biztosítás is. Ezek adataihoz is tudjunk hozzáférni, így szerepeltetni kell többek között a szerződésszámot, a kockázatviselés kezdetét, a díjbefizetésekről szóló információkat, stb. Természetesen a kötvényt is le lehessen tölteni, ha szükségünk lenne rá. És fontos az is, hogy online lehessen indítványozni a személyes adatainkban bekövetkezett változásokat is.

Online kárbejelentés és kárrendezés

Napjainkban már nagyon fontos az, hogy amit csak lehet, azt gyorsan, kényelmesen, akár a mobiltelefonunkról is el tudjuk intézni. Ez igaz a különböző biztosítási káreseményekre és azok ügyintézésére is. 

Sorban állás és várakozás nélkül, bármikor bejelenthetjük az online ügyfélportálon keresztül, ha valamilyen káresemény következik be. Ráadásul itt az összes kárügyünket nyomon is követhetjük, legyen az aktív vagy már lezárt. További előny még, hogy látjuk a hiánypótlásokat, és ahogy a bejelentésnél, úgy a hiánypótlásnál is elektronikus formában feltölthetjük a különböző dokumentumokat vagy például fényképeket.

Online bankkártyás díjfizetés

Ez az egyik olyan funkció, amit a legtöbben szeretnek egy online ügyfélportálban. Egyre többen akarják ugyanis bankkártyával fizetni a biztosításaikat. Ez egy gyors és kényelmes megoldás, ami bármikor és bárhol elérhető, és a segítségével pillanatok alatt rendezhető mindenféle biztosítás rendszeres díja.

Az ügyfélportálon pedig visszamenőlegesen nyomon tudjuk követni, hogy mikor, melyik biztosításra mekkora összeget fizettünk be bankkártyával. És persze mindegyiknél látjuk, hogy rendezett-e vagy esetleg van elmaradásunk. Ráadásul egyes biztosítási típusoknál még az is előfordulhat, hogy módosíthatunk a felületen keresztül a gyakoriságon, valamint a fizetési módon.

Maximális biztonság!

Egy online ügyfélportál esetén nagyon fontos, hogy megfelelően védve legyenek az adataink, hogy ne juthassanak hozzá illetéktelenek. Egy jól felépített felület védi a felhasználók személyes adatait és biztosítási előzményeit. Immár gyakorlatilag alapkövetelmény a kétfaktoros azonosítás, mely során például egy SMS-ben megküldött kódot is meg kell adnunk, hogy beléphessünk.

Ha egy mindezeknek megfelelő online ügyfélportált használunk, az nagy segítség a biztosításaink kezelésében.

KERESÉS
Megjelent a májusi
digitális különszám!
RÉGI LAPSZÁMAINKAT
NÉPSZERŰ
FACEBOOK
PETŐFI X HAMMER
az adások archívuma
HAJÓGYÁR x hw