Az értékesítést vonzóbbá tehetjük a potenciális vásárlók körében, amennyiben a standard termékek és szolgáltatások mellé az ügyfelek számára praktikus extra funkciókat, támogatást nyújtunk.
Az értéknövelt szolgáltatások gyakran ingyenesek, választhatók vagy kötelező jellegűek, és általuk a vásárlók fontosnak, megbecsültnek érezhetik magukat. És erre nemcsak a fizikai üzletekben, hanem a webáruházakban is mód van. Ilyen lehet a kiterjesztett garancia, a díszcsomagolás, a beüzemelési költség vagy a legújabban bevezetett visszaváltási rendszer (DRS) okán a betétdíj. Hogyan valósítható meg ezek kezelése az online kereskedelem felületein? Cikkünkben erről tudhatsz meg hasznos információkat!
Melyek a leggyakoribb plusz szolgáltatások?
Az értéknövelt szolgáltatások számos területen kiváló üzleti projektet jelenthetnek a vállalkozások számára, ebben segíti az e-kereskedelemben résztvevőket az Unas webáruház funkció lehetősége.
Számos értéknövelt szolgáltatást ismerünk és alkalmazhatunk, az egyik leggyakoribb típus az előfizetéses szolgáltatás, amelynek keretében a szolgáltatók ingyenes kipróbálási lehetőséget biztosítanak. A különböző szolgáltatók által nyújtott technikai támogatás is ilyen, ahogyan az egészségügyi szolgáltatók, márkakereskedések esetében a kényelmes és színvonalas váróterem, az ingyenes frissítők, a wifi lehetősége is. Sok cég vállalja a termékek díszcsomagolását, illetve az ingyenes termékvisszaküldést. A bútorkereskedők lakberendezési, tervezési tanácsadást nyújthatnak grátisz az eladás növelése érdekében. Az éttermek és akár a webáruházak születésnapi meglepetéssel kedveskedhetnek a törzsvásárlóknak, és még hosszasan lehetne sorolni.
Az értéknövelt szolgáltatások előnyei
Egy vállalkozás elsődleges célja általában egy bizonyos küldetés teljesítése és a nyereségszerzés, az értéknövelt szolgáltatások ennek elérésében segíthetnek, mivel ezen funkciók biztosításával számos előnyre tehetnek szert. Mivel értéket adnak, elkötelezettséget teremthetnek, több ügyfelet vonzhatnak, ezáltal növelhetik a vállalkozás nyereségét. Az egyedi funkciók nyújtása segíthet kitűnni a versenytársak közül.
A tagsági kedvezmények és a hűségprogramok különösen hasznosak lehetnek. De az értékek következetes nyújtása növeli az ügyfélhűséget, arra ösztönözheti őket, hogy újra és újra visszatérjenek a vállalkozáshoz.
A kötelező betétdíj mint plusz szolgáltatás
Bár összességében kevés webáruházat érint, mégis fontos, hogy a bérelt webáruházmotort üzemeltető megoldást nyújtson az új szabályozások betartására. Az Unas-nál a kötelező betétdíj a plusz szolgáltatás funkció továbbfejlesztésével immáron teljeskörűen használható, egyszerűen beállítható.
Ha webáruház nyitását tervezed, fontold meg a bérelhető alternatíva alkalmazását, hiszen amellett, hogy nem kell hónapokat várnod az online kereskedés beindítására, rengeteg funkció segít, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki belőle.