A Magnetic Eye Records úgynevezett Redux-sorozata a rock és a metal történelmének egy-egy klasszikus albumát mutatja be teljes egészében, az elejétől a végéig újragondolt formában. Eddig a Pink Floydtól a The Wall, a Helmettől a Meantime, a Black Sabbathtól a Vol. 4, Jimi Hendrixtől az Electric Ladyland, az Alice in Chainstől a Dirt és az AC/DC-től a Back in Black került új formában bemutatásra, olyan együtteseknek és előadóművészeknek köszönhetően, mint a Red Fang, Matt Pike, a Pallbearer, a The Melvins, az All Them Witches, a Khemmis, az ASG, a The Supersuckers, Zack Wylde, Mark Lanegan vagy éppen a Ruby the Hatchet.
A július 14-én napvilágra kerülő Superunknown Redux a Soundgarden korszakalkotó albumának mind a tizenöt szerzeményét felvonultatja majd, természetesen megújult, újragondolt formában, az Ufomammut, a High Priest, Marissa Nadler, a Somnuri, a Valley of the Sun, a Frayle, a Spotlights, a Horseburner, a Witch Mountain, a Beastwars, a Jack Harlon & The Dead Crows, a The Age of Truth, a Marc Urselli’s SteppenDoom, a Dozer és a Darkher közreműködésének köszönhetően.
A különleges hanghordozóról májusban jött ki az első ízelítő, amiből megtudhattuk, miképpen játssza az Ufomammut a Soundgarden Let Me Drown című klasszikusát sludge metalos stílusban. Most pedig a Frayle nevezetű zenekar mutatja be számunkra, hogyan kell a Head Down című dalt egy kissé lecsupaszított módon eljátszani.
„A Soundgarden már fiatal korunktól kezdve szerves része volt a zenészként való fejlődésünknek – mondták a Frayle tagjai. – A Fell on Black Days, a Black Hole Sun és a listát még hosszasan folytathatnánk. A Head Down esetében átalakítottuk a dalt, és 4/4-re cseréltük az ütemezést. A Soundgarden által feljátszott számban vannak egymást átfedő dobtémák, bonyolult időzítés, ilyesmi. Mi le akartuk csupaszítani és törzsi dobos részeket adni neki, miközben vokálharmóniák és hangok rétegeit párosítottuk hozzá, amelyek minden irányból érkeznek a hallgatóhoz.”