A közelmúltban elért Netflix-sikere után a Djerv egy új akciójátékhoz készült számmal tért vissza.
Együttműködtek már a világ legnagyobb játékgyártó cégeivel, jelölték őket a norvég Grammyre illetve a norvég zenei kiadói díjra, és most a formáció tagjai készen állnak arra, hogy ismét meghódítsák a játékvilágot. A mai napon kiadták a Reignbreaker című erőteljes szerzeményt, amely az azonos nevű, hamarosan megjelenő akciójátékhoz készült.
A Djerv korábban a Get Jinxed (League of Legends), a The Redhood (Nikke: Goddess of Victory) és a Rebel Heart (Arcane: Season 2) dalokkal hagyott nyomot a világ legikonikusabb játékain. Most a formáció a következő szintre lépett a Reignbreaker dallal, amely a metalt, Agnete Kjølsrud énekesnő ikonikus vokálját és a lendületes ritmusokat egy kompromisszummentes dallammal ötvözi, amely a játék lázadó és tekintélyellenes témáját tükrözi.
„Ezzel a számmal szerettünk volna valami újat kipróbálni – mondta Agnete Kjølsrud. – Ez egy másfajta hangulat – majdnem olyan, mint egy menetelés, olyasmi, amit még soha nem csináltunk. Lelassítottuk a tempót, de az energia továbbra is intenzív. Arról szól, hogy a szükséges erőt és lendületet csatornázzuk be, amikor készen állunk arra, hogy leromboljuk a rendszert.”
„A zene mindig is fontos része volt az egyéniségemnek, mióta a 2000-es években punkzenekarokban játszottam – árulta el a játékot készítő Studio Fizbin vezetője, Alexander Pieper. – A Reignbreaker megtervezésekor azt akartuk, hogy olyan érzést keltsen, mintha egy olyan albumot játszanánk végig, mint a Rage Against the Machine Battle of Los Angeles lemeze. Nyers legyen, lázadó és energiával teli. A punk nem csak az identitásról vagy a graffitiről szól; a zene a magja. A Djerv volt a tökéletes zenekar arra, hogy készítsen egy olyan címadó számot, amely megragadja ezt a szellemiséget. Amikor hallottuk a munkájukat a League of Legends és az Arcane kapcsán, tudtuk, hogy ők a megfelelő választás, és sikerült is tökéletesen megcsinálniuk!”