ANNIHILATOR - 2019 novemberére halasztották a budapesti koncertet

A komplett Európa-turnét átpakolták egy évvel későbbre

2018. szeptember 19. (szerda) 09:46

Eredetileg úgy volt, hogy a Jeff Waters vezette Annihilator november 22-én visszatér Budapestre, de a komplett Európa-turnét elhalasztották - egy teljes évvel. A koncert így 2019. november 21-én lesz, a helyszín azonban marad: a Barba Negra klub.

Concerto Music: "A 2018. őszére tervezett Annihilator turné és benne a november 22-i budapesti koncert, előre nem látható körülmények miatt 2019-re lett halasztva. A hazai koncert 2019. november 21-én, csütörtökön lesz, a helyszín változatlanul a Barba Negra Music Club. A megváltott jegyek érvényesek, vagy a vásárlás helyén visszaválthatók 2018. október 19-én 18h-ig. Köszönjük a megértést!"
 


www.facebook.com/annihilatorband


A koncert Facebook oldala



A CONCERTO Music bemutatja:
ANNIHILATOR
"A Tour For The Demented 2018" + support

2019. november 21., 19:00
Barba Negra Music Club


Tixa: https://tixa.hu/annihilator_bnmc
Rock1: https://jegy.rock1.hu/annihilator_20181122
Barba Negra recepció, CD Pince, Headbanger







Jeff Waters a legutóbbi, For The Demented című albumról:


"Minden művész - természetesen - azt mondja, hogy az új album... És ez érthető, hiszen ha festő, költő vagy zenész vagy, és létrehozol valamit, akkor az mindig tetszik neked, szereted, amit csinálsz, és nagyon is általános, hogy ilyenkor mind azt mondjuk, hogy 'Ó, ez talán a legjobb, amit sok-sok éve csináltunk'. És ez teljesen normális, mert a saját gyermekedről van szó. De aztán - remélhetőleg - az egó eltűnik és mondjuk hat hónap múlva már azt mondod, hogy 'Ó, a fenébe, négy jobb dalt kellett volna írnom' vagy "Ezt és ezt kellett volna csinálnom, ami a hangzást és a keverést illeti'.


A címadó dalról:


"Az új lemez címadó dala azokhoz szól, akik nem találják a helyüket a világban. Akár amiatt, amit mások mondanak rájuk, hogy megjegyzést tesznek a ruhájukra, a frizurájukra, a zenére, amit szeretnek, de ideértve azokat is, akik depresszióval vagy még komolyabb mentális betegséggel küzdenek. A világ legfontosabb emberei közül számosan kilógtak a sorból és ezt a javukra tudták fordítani."
 


ANNIHILATOR - For The Demented (a 2017-es For The Demented albumhoz)








ANNIHILATOR - Pieces Of You (a 2017-es For The Demented albumhoz)








ANNIHILATOR - One To Kill (szöveges videó a 2017-es For The Demented albumhoz)




ANNIHILATOR - Twisted Lobotomy (a 2017-es For The Demented albumhoz)







De ebben az esetben, úgy gondolom... És én ezt mindig is tudtam, emiatt nem is szoktam azzal előállni, hogy ez az új album fantasztikus, bla-bla-bla.. Viszont ezúttal igenis mondani fogom - csessze meg - mert úgy gondolom, hogy ez az egyik legjobb, amit valaha készítettünk. És talán ez azért is alakult így, mert az anyag első felénél volt egy társproducerem, aki dalokat is írt velem. És ez a basszusgitárosunk, Rich Hinks, a brit bőgősünk. És ez óriási seggberúgás volt számomra. Szerintem ez rendesen ráébresztett egy csomó mindenre.

 



Tett néhány megjegyzést, hogy mit szeretett a korai Annihilator stílusában és valahogy világossá tette számomra, hogy nem kell egy olyan zenésszé válnom, aki visszakanyarodik a korábbi sikerlemezekhez és megpróbálja lemásolni azokat,, mert az volna a létező legnagyobb hiba. Úgy vezetett ide engem, hogy közben nem azt a gondolatot ültette a fejembe, hogy 'Oké, menj vissza és csinálj valami olyat'.
 



 


Kikerülte ezt a dolgot, a végeredmény mégis valahogy olyan lett, mint az első két album. Ahogy azokat felvettem, ahogy azok a dalok össze lettek rakva... És mire végeztünk a zene megírásával, rádöbbentem, hogy "Szent ég, pontosan rávezetett arra, amit sosem kellett volna megtennem: 'visszamenni a gyökerekhez és megpróbálni kihozni magamból valami olyat, ami csaknem olyan jó, mint az első két lemez'. És úgy gondolom, hogy pontosan ezt sikerült összehoznunk."
 



 



"Az egyetlen dolog, amit előzetesen leírtam... Egyszerűen leírtam és ki is tettem a stúdiómban a pultra. Pár pontban szedtem össze a dolgokat. Az egyik az volt... Ellentétben a legutóbbi lemezzel, a Suicide Society-vel, nem akarom, hogy a hatásaim java, a metal rajongó mivoltom, a metal zenészi mivoltom határozza meg, hogy mit csinálok új albumot. A Suicide Society egy jó lemez volt, és pontosan azt mondom, hogy jó volt, nem gyenge és nem fantasztikus, hanem jó volt, de utóbb azt vettem észre, hogy amikor felénekeltem a dalokat, egyes szavaknál olyan Hetfield-stílusban énekeltem, vagy mondjuk Mustaine-esen, vagy akár Layne Staley meg Ozzy módjára.

És ez nem valamiféle utánzás, sokkal inkább arról van szó, hogy ezek a kedvenc énekeseim Halford és Dickinson mellett. És David Lee Roth mellett... És Bon Scott mellett. De a legutóbbi lemezen inkább rajongó voltam, zenei és ének szempontból, és ez igazán hallatszott is. Hallani a hatásokat és hogy honnan merítettem mindent a zenei történelmem során.

Ezúttal leírtam magamnak azt, hogy "ne legyél Hetfield, Mustaine, ez vagy amaz. Menj csak vissza a King Of The Kill lemezhez és az Alice In Hell albumhoz. Annak ellenére, hogy az Alice In Hell lemezen egy Randy Rampage nevű fickó énekelt, a rajongók tudják, hogy a korai demókon még mindent én énekeltem, évekkel az Alice In Hell felvétele előtt. Az olyan dalok, mint az Alison Hell is, demós verzióban már jóval korábban elterjedtek a kazettacserélgetős undergroundban, és azokon súlyosabb, eredetibb énekstílus volt hallható.

És az Annihilator korai énekeseinél mindig az volt a helyzet, hogy producerként megmondtam, hogyan énekeljenek. 'Csináld ezt, mert én így oldanám meg!' És ez kulcsfontosságú volt az új lemeznél, mert el akartam kerülni, hogy más énekesek hassanak rám. Vissza akartam menni a saját dolgaimhoz, ha léteznek ilyenek, és úgy gondolom, hogy ezt is tettem.

A másik dolog az volt, zenei szempontból... Ha írsz egy riffet, ami nagyon Slayeres, akkor azt mondod rá, mert tetszik neked, hogy 'nem érdekel, ha egy kicsit Slayeres, nekem tetszik ez a riff', de ezt dobd inkább a kukába és írj helyette valamit, amire az emberek azt mondják, hogy ez Wateres. Szóval, ez lényeges kulcspont volt.

És volt egy harmadik dolog is, amivel szakítani akartam. És azt hiszem, ez állt a papíron, amit írtam magamnak: 'ne koncentrálj a fogós, kommersz refrénekre'. Az ilyesmi nagy kísértést jelent a dalszerzők számára. Minél fogósabb egy refrén, annál jobban lehet emlékezni rá, annál befogadhatóbb a dal. De ezt a megközelítést most hajítsd ki az ablakon és menj vissza a korai időkhöz, amikor még nem foglalkoztál a rerfrénekkel. Az egész dal számított és nem az volt a cél, hogy a fogós refrén köré építs fel valamit. Mert ez a dolog eléggé beszippantott most már jó pár éve.

Ezúttal azt mondtam magamnak, hogy kezdd egy intróval vagy egy szólóval, aztán jöjjön a verze, az átvezetés, aztán a refrén, és mind legyen olyan jó, amennyire csak lehet. Szóval, apránként mentem végig ezeken, ahelyett, hogy a fogós refrénből akartam volna kiindulni. És félig mindez működött is, a másik felénél meg úgy csináltam a dolgokat, ahogy szoktam. És ez a másik fél lett az igazán bizarr cucc, ami valahogy olyan, mint a korai években."

 


 

Hammer TV

 
ARCH ENEMY - Négy év után az első dal, és itt a hivatalos klipje is: Deceiver, Deceiver
2021. október 21. (csütörtök) 17:58

2017-ben jelent meg a legutóbbi Arch Enemy album, a Will To Power, azóta csak egy feldolgozáslemezt hoztak ki (Covered In Blood, 2019), most azonban itt egy klippel kísért vadonatúj dal, a Deceiver, Deceiver, a következő lemezük első előzetese.     www.facebook.com/archenemyofficial     ARCH ENEMY - Deceiver, Deceiver (2021) Secrets whispered through a veil of lies When did I become this person you despise? Open my eyes You've been in disguise The door is closing You're on the outside now It's curtain call After everything I did for you This is what you choose to put me through? What happened to the concept of loyalty? I guess there really is no more honesty! Open my eyes You've been in disguise The door is closing You're on the outside now It's curtain It's curtain call Deceiver, deceiver My head still spinning from your Judas kiss Deceiver, deceiver Not one thing about you I will miss You...

NECROFIER - Dallamos black Texasból, albumpremier: Prophecies Of Eternal Darkness
NECROFIER - Dallamos black Texasból, albumpremier: Prophecies Of Eternal Darkness

Prophecies Of Eternal Darkness címmel holnap jelenik meg, de már végig is hallgatható a melodikus black metalt nyomató texasi Necrofier négyes első nagylemeze. Dobber Beverly dobost és...

1914 - Dalpremier az első világháború-mániás bandától: FN .380 ACP#19074
1914 - Dalpremier az első világháború-mániás bandától: FN .380 ACP#19074

Where Fear And Weapons Meet címmel holnap jelenik meg az első világháborút death/black stílusban megéneklő ukrán 1914 harmadik albuma, a 2018-as The Blind Leading The Blind lemez utódja,...

SO HIDEOUS - Post-metal New Yorkból, klippel az első dal az új albumról: The Emerald Pearl
SO HIDEOUS - Post-metal New Yorkból, klippel az első dal az új albumról: The Emerald Pearl

None But a Pure Heart Can Sing címmel december 3-án jelenik meg a post-metalos New York-i So Hideous új albuma. A 2015-ös Larestine lemezük utódjának keverését és maszterelését Kevin...

FUNERAL - Közel 10 év után új album a norvég funeral doom csapattól, dalpremier: Materie
FUNERAL - Közel 10 év után új album a norvég funeral doom csapattól, dalpremier: Materie

Csaknem tíz év után egy új albummal jelentkezik a funeral doom vonal norvég mestere, a Funeral. Az 1991-ben alakult csapat 2012-es Oratorium lemezének utódja december 10-én jelenik meg...

SWALLOW THE SUN - Új dal és videó a novemberi albumról: Enemy
SWALLOW THE SUN - Új dal és videó a novemberi albumról: Enemy

Moonflower címmel egy új albummal jelentkezik november 19-én a melankolikus doom/death vonal egyik finn mestere, a Swallow The Sun. A csapat legutóbbi, hetedik lemeze a 2019-es When a Shadow...

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Bejelentkezés
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
HammerWorld Facebook oldal HammerWorld YouTube oldal HammerWorld RSS