DIVIDED - Saját szavaikkal mutatják be a Modulus album dalait

A bemutatkozó nagylemez a novemberi Hammer egyik extra-CD melléklete

2017. november 14. (kedd) 12:35 | utoljára módosítva: 2017. november 18. (szombat) 12:42

Modulus címmel a novemberi HammerWorld magazin egyik extra CD-mellékleteként jelent meg a modern dallamos metalt elektronikával fűszerezve nyomató divideD zenekar első nagylemeze, amelynek dalait most alaposan be is mutatja a csapat. A saját szavaival...

"A Modulus lemezbemutatóját 2018. január 12-én tartjuk az évi rendes XV. Stagediving Fesztiválon, a Watch My Dying és a Cadaveres rendezvényen, ahol a megszokott módon egy igencsak odab...ós keresztmetszetét kapjátok a hazai modern metal színtér feltörekvő és már méltán bejáratott bandáinak. "

 



www.facebook.com/dividedofficial


 





DIVIDED:
Belmont - hangszálkínzás
psyKlone - sokhúros elektromágneses indukció és az Ördög összes játékszere
Sol - mennydörgés a mélyből
Stalkher - ritmikus géplakatolás

Void -
sokhúros elektromágneses indukció




SUBJECT ZERO

"Szerettünk volna egy rövid, hangulatteremtő bevezetőt, ami után hatásvadász módon berobbanhat az Ambition dal. Ehhez végy egy három órás Budapest-Békéscsaba utat vonattal, egy számítógépet pár szoftverszintivel, és bumm: így lett a Chocapic. Gyakorlatilag szép lassan a koncerteken is átvette a felvezető szerepet, így jó ideje már a lemeznyitó dalpáros nyitja a bulikat is. A végén a vocoderes egysoros már előrevetíti az Ambition tematikáját..."



AMBITION

"Eredetileg egy, a szövegeiben összekapcsolható, több lemezen át folyó, képregényes témájú trilógia egyik darabja lett volna, aztán a frankó ötlet elkezdett egyre gyermetegebbül megvalósulni, így elvetettük. A főszerepben az az ambíció van, ami minden emberben tombol, mikor az igazát akarja bebizonyítani, ezzel törékeny embereket és érzelmeket zúzva lánctalpak alá. Újra és újra alibik jönnek, megoldások sehol, a vita egyre nagyobb méreteket ölt, te vered a fejed a betonba, hogy a fal egyre nagyobb legyen kettőtök között.

Amíg a másik az igazával takarózik, te mindent kimondasz, és egyetlen könnycsepped maradt már csak, amit erre az esetre tettél félre. Mert érzed, tudod, hogy ez nem vezet sehova, de a büszkeség vezérli szavaidat. Pont, ahogy a másikét is, és amelyikőtök először leengedi ezt a pajzsot és megteszi ezt a nemes gesztust, az majd gyengeséggé válik a következő alkalomkor, mikor kiborul a bili. Mindenkinek ismerős, ugye?

Zeneileg egy olyan lemeznyitó dalnak szántuk, ami egy istenes stricitaslival vágja pofán a hallgatót. A morózus kezdőtéma belenyúl a modern poliritmikába, de van olyan svédes riff is később, amitől remélhetőleg minden melodeath rajongó szeme könnybe lábad. Ezt oldja a már-már Queensryche-os akkordbontogatásra és dallamos énekre épülő bridge és a szintén svédes refrén, ahol a mélyre hangolt héthúrosok által hozott, gépiesebb riffet egy magasabb fekvésű, dallamos gitártéma tesz tömörebbé.

A középrésszel kicsit a 90-es évek geil eurodisco világát szerettük volna megidézni fricskaként, hogy kapjon egy durva kontrasztot a többi, tőlünk a szokásosnál némileg durvább téma. Ez a dal volt a refréncserélő rém második áldozata, bár a bemutatkozó kislemez után íródott, már a legelső koncertünkön játszottuk, akkor még egy totál más refrénnel. Mikor visszanéztük az ott készült videófelvételt, jött a dilemma, hogy ennél bizony tudunk mi jobbat írni, amit követett egy kis balhé zenekaron belül, egy kora reggel hangüzenetben feltütyült énektéma, majd kigurult psyKlone dobtémája és arra a gitárriff, így az új refrén végre igazságot szolgáltatott a dalnak."




NO ONE TO SHOOT

"Témájában Laár András egy gondolata hozta fel a szöveg által boncolgatott kérdést, hogy a jelenlegi világpolitikai helyzetben van-e olyan célszemély, akit lelőve megoldódnának a problémák, és egy jobb irányba indulnának el a dolgok. Idegenek utasítására népirtásokat rendelnek el, a szabadság csupán illúzió, az a sorsod, hogy valakinek a hatalma alatt élsz és halsz, és te vagy az egyetlen faj a földön aki azért fizet, hogy rajta lakasson.

Megoldható-e ez egyetlen célszemély likvidálásával, vagy a saját társadalmi létformánk lételeme ez az önpusztítás, és sajnos magunk felé kell fordítsuk a puskacsövet?


Az Ends Of Earth EP-re ez a dal állt össze legutoljára, és talán a legnehezebben is. Zeneileg ötvözi a modern indusztriális metalos hatásokat némi dark/goth érzésvilággal a szintik révén (barátilag integetünk a Sisters Of Mercynek), a középrészre pedig az volt a jelszó, hogy legyen minél mocskosabb, minél zajosabb.

Ebben a dalban használtunk először vocoderes énekmegoldásokat, viszont a refrén elég himnikusra sikerült a rengeteg háttérvokállal megtámogatva. A kislemezes verzióhoz képest az élő dobokkal kapott egy extra militarista beütést a dal kezdése, ahol kértük Bencét a keveréskor, hogy minél 'nagyobb' tamok szóljanak...sikerült, örök hálánk neki ezért is! Tipikus koncertdal, az egyik legjobb 'közönségcsorbító' a lemezről."



DIVIDED - No One To Shoot (a 2017-es Modulus albumhoz)



 


A WAY OUT


"A dal írásakor nagyon szerettünk volna nem elszállni a metalosabb dolgok felé, és az olyan érzékenyebb, dallamosabb oldalunkat is megmutatni, amilyen például a Way Out zongorás főtémája. Volt rá példa, hogy telefonban felfütyült témák után keletkeztek részek, a sodró refrén pedig a 90-es évek korai slágereit igyekszik feleleveníteni. A dal szövegileg egy emlék Belmont elvesztett rokonainak, és egy útmutató, amely pár létező hely szövegképbe foglalásával keresztüljárja a gyász öt fázisát a megalkuvásig és a továbblépésig.

Zeneileg a dalon végigvonuló, nekünk leginkább Depeche Mode-os hangulatú zongoratéma volt, ami köré építettük az egész nótát, ebből alakult ki az introban és a szóló alatt hallható, gépekkel bőven aládúcolt akkordbontás, majd az ebből beinduló sodró refréntéma, de a verze szintis megoldásai is. Gitáron talán a legtöbb finomság ebben a dalban történik, szinte a dal egészében egymást ellenpontozó és kiegészítő, többszólamú kíséretek kaptak helyet - ez az egyik dal, amiben a koncepció, amivel a dalírásnak nekimentünk, kiteljesedik. Jelesül, hogy ha felépítésében egyszerű dalokban gondolkodunk, akkor a hangszerelést tegyük - amennyire lehet - komplex módon tömötté, hogy a hallgató sokadjára is találjon bennük újdonságot.

Így a súlyosan rétegzett gitárok mellett vagy 15 különböző szintetizátort is használtunk, de a vokálsávok száma is közelítette a 90-et a feléneklés végén. A legdallamosabb tétel a lemezen, a közepén lévő szólórész pedig amellett, hogy kicsit teret enged a progosabb hatásainknak, az egyik legutaztatósabb hangulatteremtő rész az albumon, ami a keverésnek köszönhetően a telítettsége ellenére gyönyörűen lélegzik és hatalmas térben szól."



DIVIDED - A Way Out (koncertvideó)




A HUNDRED TIMES

"Az egyik legegyszerűbben keletkezett dal, a bolygók együttállása kellett hozzá, hogy nem egészen fél óra alatt összeálljon a gerince, majd további fél óra alatt a teljes szöveg megszülessen hozzá. Hömpölygő cigarettafüstben gondolkodás, majd türelmetlen, asztalfelborítós kinyilatkoztatás egy se veled-se nélküled szituációban, amikor az ember már annyira beleszokott a saját biztonságába, hogy mikor létrát is kapna a maga köré épített falhoz, képtelen nem nemet mondani az új kockázatoknak. Amikor valaki csak egyetlen kézzel kapaszkodik a földkéregbe, hogy vele együtt forogjon, de makacsul nem tudja elengedni, pedig tudná, hogy ha megtenné, szárnyalna.

Rengetegszer feljön, hogy mennyire valószínűtlenül egyszerűen született meg ez a dal egy gitáreffekt-próbálgatásból. A tempo delayre épülő főtémát minimál gépdob és élő cinek hibrid játéka kíséri, ezzel kicsit az ezrefordulón az elektronikával flörtölő nu metal csapatok világát megidézve. A kislemezverzióhoz képest a legnagyobb különbséget itt a basszusgitár szerepének újragondolása jelenti, az eredetiben egy akkordbontogatós-lépkedős basszustéma kísérte a refrént, ám a stúdióban újrajátszáskor kitaláltuk, hogy mi lenne, ha egy durván mélyre hangolt basszussal tennénk masszívabbá a megszólalást.

Ki-ki eldöntheti, melyik tetszik neki jobban. :) Énekileg az egyik legjobban sikerült dalunk, a verzék légies frazírozása kifejezetten szép, majd utána a vastag vokálokkal megtámogatott refrén nagyon cool kontrasztot teremt. A tradicionális heavy/power metalos hatások ebben a refrénben a legszembetűnőbbek, már a kislemeznél megkaptuk, hogy a bookletből kikönyököl Bruce Dickinson. Mondjuk soha rosszabb összehasonlítást!" (nevet(



DIVIDED - A Hundred Times (szöveges videó)





FRAKTURED

"Isten a saját képére teremtette az embert, az ember pedig a saját képére formálta a környezetét. Hatalmas városok, felhőkarcolók, fény és pompa. Csak éppen az alapjaiban rohad az egész, fekete, sűrű mocskon csúszik szét minden. A kosz, a bűn, az ürülék… Ez lenne a civilizáció? Bábel tornyának idején sem hagyták, hogy az ember az égig törjön - ez a párhuzam a mai napig fennáll. Aki egyre magasabban él, azt már nem is érdekli-értékeli, hogy mit lelhetne feljebb, ellenben azokon élősködik, akik odalent azért szenvednek a mocsokban, hogy egyre feljebb kerüljenek. Egy vad párhuzam a kapitalista fellegvárak és Bábel tornya között, az első repedés egy magasztos építményen.

A zene-szöveg párhuzam talán ebben a dalban a legerősebb, pedig a cím psyKlone egy szerencsétlen baleset során összeszedett lábközépcsont-repedésének köszönhető, semmi köze nem volt Bábel tornyához. :) Nagyon erőteljes sorok festik le a bábeli zűrzavart, amit barátságtalan szintik és modern, indusztriális alapokon görgő riffek gurítanak előre. Sol szerint a főtéma és a verze a 'rosszindulatú' riffek archetípusai... (nevet)

A középrészben sajnos nem tudtuk megoldani, hogy egy stadionnyi ember énekelje a ragadós gitárdallamot, így gépi kórusokra hagyatkoztunk. Érdekesség, hogy a refrénben az eredeti vázlat szerint egy kétszólamú vezérdallam vonult volna végig gitáron, de ez annyira beszűkítette a teret az énekdallamoknak, hogy inkább kivettük belőle, az éneket pedig újraírtuk, szóval itt is felbukkant a refréncserélő rém. A dallamból csak a záró refrén előtti kiállásban maradt némi reliktum. V0id csatlakozása után mindenképp akartunk egy második image-klipet a zenekar teljes felállásával, erre a dalra esett a választás a sodró lendület és a pofonfaktor miatt."



DIVIDED - fraKtured (a 2017-es Modulus albumhoz)




HDSN:MIA

"Mindannyian imádjuk Bill Paxton munkásságát, és határtalan tiszteletünk jele ez a közjáték azért, hogy szembeszállt a Terminatorral, a xenomorfokkal és a Predatorral (sőt, még Phil Coulsonnal is). Őszinte részvetünket szeretnénk kifejezni ezzel az apró gesztussal, amely az egyik legjobb egysorosára épül. Game over, man!"



WORMHOLE

"Amíg a verzékben használt svédes hangkarakter szinte azonnal adta magát, addig a refrén a második körre érett be ilyen, a 80-as évek desmondchildista hard rockjára és a Miami Vice-korszakos synthwave-re egyszerre emlékeztető témára, hogy a tupírfésű és a csíkos spandexgatya magától ugorjon ki a szekrényből. Amikor kibontottuk a kezdeti, igen gyermeteg, hadarós ötletet, szinte azonnal tudtuk, hogy megvan a koncertjeink tökéletes záródarabja.

Szövegileg egy nem evilági átszellemült érzést szeretne megosztani a dal a hallgatóval, egy kozmikus utazást, ahol minden lehetséges, minden gondolat egy újabb lehetőség, minden új ajtó mögött egy veszélyes, csalogató kaland. Aztán slusszpoénnak kiderül a modern időket képviselő, brutálisan mélyre hangolt breakdown részben, hogy csupán a dalszövegírás alatt elkalandozott agy szanaszét portyázó gondolatait sikerült szavakba önteni. Lendületessége és témája miatt egyértelmű volt, hogy ez legyen az első felvezető videó, mert régóta szerettünk volna egy futurisztikus képi világú image-klipet csinálni."
 


DIVIDED - Wormhole (a 2017-es Modulus album előzeteseként)





ENDS OF EARTH

"Énekileg a dal együtt született a főtémával és a verzékkel, igazi csapatmunka volt, szinte önmagát írta meg. A refrén énektémája már trükkösebb volt, mert az Amorphis-párhuzamokat elkerülendően, Belmont a stúdiózás napján azzal kezdte a reggelét, hogy feldúdolt a telefonra egy teljesen új témát a már hónapok óta kész és feldemózott refrén helyett, és boldogan hazardírozott, hogy majd meglátjuk, mi jön ki belőle - a refréncserélő rém itt manifesztálódott első ízben.

Tűkön ülés és leizzadás kíséretében sikerült egy vadonatúj témával még magasabb szintre emelni a dalt, ami a kislemezes formájában a debütáló szerzeményünk lett, és azóta is a koncertek kihagyhatatlan darabja, talán a legkedveltebb dalunk. Szövegében ismét visszatér az alap problémákhoz, amit a 'könnyedebb' dalok feszegetnek: a pár- és emberi kapcsolatokhoz, hogy miképp újul meg az ember, mikor egy-egy ilyen kapcsolat örökre véget ér, az emlékek, színek kifakulnak, mikor már új arccal tekint vissza, mindig ott egy új nap fénye.

Az egész nótát belengi a korai dark/goth érzésvilág és az északi melankólia, amit leginkább a 90-es évek végének finn metal zenekaraival párossal és a Sisters Of Mercy-vel lehet párhuzamba állítani, viszont érdekes, hogy ehhez képest a bridge riffeléséről vmiért Doug Aldrich Lion-korszakos játéka sejlik fel.

A szólókhoz való hozzáállás nálunk olyan, hogy ha egy dal nem igényli, akkor lelkiismeret-furdalás nélkül hagyjuk ki az ilyen részeket, ez viszont kiabált érte, hogy egy csattogós, gépdobos kísérettel egy fütyülhető dallamszólót tegyünk a közepére. Az, hogy utána még egy szintiszóló is követi, már csak a torta habján a cseresznye, pláne, hogy igazi billentyűs sosem játszott a zenekarban."



DIVIDED - Ends Of Earth (szöveges videó a 2017-es Modulus albumhoz)





IN FOCUS

"A szöveg igazából a színészekről, zenészekről vagy bármilyen más színpadon, emberek előtt önmagát újra és újra megsemmisítő művészről szól. Amikor felmész, és másnak kell add magad, magabiztosnak, a színészek esetében egy másik embernek kell hazudd magad, egy humorista esetében ugyanolyan lelkesedéssel kell előadd ugyanazt a viccet, zenészként sosem mutathatod ki, ha esetleg már meguntad egy dalod…

Amikor ott vagy, hogy forogjon a kamera, nézzetek, de körülötted üveg van és te mezítláb vagy. És ez az üveg az életed, színes, giccses szilánkokban, és te döntöd el, hogy melyiket veszed fel és melyik éles darabbal vágod át a torkod és semmisülsz meg a téged nézőknek, hogy teljesen átadd magad nekik. Szeretetből, viszonzást nem várva, egész addig, míg egy üres héj nem marad belőled a homályos tekintetek előtt. Fade out.


Zeneileg ez a dal a kakukktojás. Elég nehéz időszakban született, amikor a zenekaron belüli kommunikáció nem volt épp a csúcson Belmont Ambitionben megénekelt élethelyzete miatt. Így sokáig parlagon hevert a kész hangszeres alap, ami a gyeplőt a komplexebb zenéken nevelkedett csikók közé dobva készült. Aztán a koncertprogramból sokszor kiesett, mert Belmont gyűlölte a saját maga által írt refrént, és eléggé kivolt, hogy nem tud jobbat produkálni. Mikor a lemezfelvételeknél tartottunk, akkor egyszerűen nem akarta hagyni, hogy a dal ezzel a refrénnel szerepeljen az anyagon, és rengeteg otthoni, majd sok közös próbatermi agyalás után létrejött a mostani verzió, amivel elégedetté vált, lenyugodott, már ismét csak egy darab gyereket eszik meg reggelente.

A refréncserélő újabb rajtaütése mellett pl. a stúdiózás előtt 1-2 héttel került bele a szólórész utáni zongorás-énekes kiállás, ami nélkül ma már el sem tudnánk képzelni a dalt, pedig eleinte voltak kétségeink, hogy nem lesz-e már túl hosszú az így is a zenekari berkeken belül a divideD A Change Of Seasons-eként aposztrofált tétel. A szóló előtti kiállásban mindenképp szerettünk volna a dalszöveg filmes vonatkozásaira utalni, kicsit párhuzamba állítva azzal, ahogy adott esetben a rendezők megszégyenítik a színészeket 1-1 rosszul sikerült take után. Így esett a választás R. Lee Ermey ikonikus Gunnery Sergeant Hartman-monológjára Stanley Kubrick Full Metal Jacket (Acéllövedék) című filmjéből, majd pedig a magát másnak “hazudó” színész dilemmájára rímelő, szintén klasszikus tárgyalótermi jelenetre az A Few Good Men (Egy becsületbeli ügy) című filmből Jack Nicholson és Tom Cruise tolmácsolásában. Volt rá egy extravagáns, látványos sztoris klipötletünk is, de végül nem erre a dalra lőttük el... hogy melyikre, az hamarosan kiderül!"



FROM INSIDE


"Ezzel a dallal indult minden.

Zeneileg egy modern, groove-os darab, amiben a leghangsúlyosabban vannak jelen a rap-rockos hatások, a dob-basszus lüktetés is végig ennek dolgozik alá, a gitár pedig a verzékben finom, effektekkel bőven meghintett témákat hoz, szemben a refrén szaggatott, kicsit funkos témájával. A csavar a dologban a refrének mögé pakolt szimfonikus aláfestés és a dalban bőséggel adagolt perkás színezések (shaker, triangulum, elektronikus zörejek), talán egyszer csinálunk belőle egy olyan verziót, ahol az ének mellett csak ezek a dolgok szólnak, biztosan érdekes lenne.

Elég monumentális ahhoz, hogy jól zárjon egy lemezt, az már nem az ő hibája, hogy akartunk utána egy outrót pakolni, amiből végül egy teljes dal sült ki. Egy kényelmetlen párkapcsolati helyzetről szól (már megint, igen), amikor bezárkózol, és annyira megszokottá válik minden, hogy nem is érdekel, mi van a falakon túl. De tudod, hogy a börtönöd oka az, akit szeretned kell.

Biztonságosan érzed magad a padlón fekve, de mikor ő megjön és rádszól, hogy kelj fel onnan, akkor már nem látod az ajtót, amin bejött, vagy amin eddig kimehettél volna. Unalmadban ezerszer nézett filmekbe feledkezel, és mikor kitekintesz a világra, a leheleted olajos foltokat hagy az ablakon. Majd a lelkiismereted fellázad veled szemben, és üveggé változtatja a falakat körülötted, hogy így mindent látss, az összes lehetőségedet, de még mindig be vagy zárva, miközben minden lélegzeted figyeli a másik, nehogy bármerre kilépj."



DIVIDED - From Inside (a 2017-es Modulus album felvezetéseként)





CONDITION ZERO


"Egy teljes dalként képzeltük el, headbangelős főtémával, rapes részekkel, mindennel, aztán elvetettük, bekerült a meg nem valósult tervek feneketlen mappájába… Ellenben Belmontnak bántotta a csőrét, hogy tök jó szöveg és énekdallam volt pár részre, és nekiálltunk összevágni ezeket. Gondoltuk, lesz egy másfél perces outro a lemezre, de mire a vágás végére értünk, a végeredmény elérte a 3 percet. Ez az a dal, ahol nem tudjuk nem kihangsúlyozni, hogy milyen sok energiát fektettünk a tartalmas szövegek megírásába, hogy ne csak random egymás után szórt angol klisékből álljon a dalok mondanivalója.

A lemez legszebb képi ábrázolásai ebben a dalban vannak, minden az internetes chatkommunikáció személytelenségéről szól, a hideg monitorfényben töltött magányos órákról, a nettrollok érthetetlen viselkedéséről, az átalakult értékrendről, amikor egyetlen letöltéssel már értéket birtokolni lehet, ezt a birtoklást azonnal megosztja az ember a világgal, ami az irigységet hozza magával. Szívdobbanásaink ritmusára telik az időnk, és a szemeink nem csak azért vannak hogy lássák ahogy lassan kihuny a monitor LED-je. De vajon lehet-e még hinni egy pillantásnak, ha az embert pár begépelt karakter és a merevlemeze tartalma alapján ítélik meg?

 



A Depeche Mode hatások teljes pompájukban mutatkoznak meg itt. Élő hangszerek csak a háttérbe tolt gitárok illetve a szintibasszus képében vannak, az egész dalt a zongora és a különféle dobgépes és egyéb gépi effektek viszik a hátukon hangszeresen. Ha figyelmesen hallgatja az ember, feltűnik, hogy a verzék második felében a Subject Zero zongoratémáját játssza a gitár, a bevezetésnél és lezárásnál pedig nem más cameozik, mint a Resident Evil játékok és filmek hírhedt Red Queenje. You’re all going to die down here...vagy ez már nem is jövő idő, hanem az ember jelene?"

 





 








 

DIVIDED - Modulus
(11/07 - HammerWorld melléklet)

01. Subject Zero
02. Ambition
03. No One To Shoot
04. A Way Out
05. A Hundred Times
06. fraKtured
07. HDNSMIA
08. Wormhole
09. Ends Of Earth
10. In Focus
11. From Inside
12. Condition Zero


























 

Hozzászólások

Nem vagy belépve. A hozzászóláshoz be kell lépni!

Hammer TV

 
LINKIN PARK - Hivatalos videós összefoglaló a Chester Bennington emlékkoncertről
2017. november 23. (csütörtök) 19:33

One More Light Live címmel egy koncertalbummal jelentkezik a Linkin Park, a 16 nótás anyagot a 2017-es turnén rögzítették. A december 15-én megjelenő lemezt a zenekar a néhai énekesnek, Chester Benningtonnak dedikálja, aki júliusban lett öngyilkos. Október végén egy különleges koncerten emlékezett meg Chester Bennington énekesről a Linkin Park. Az élőben a Youtube-on közvetített monstre buliról készült egy hivatalos összefoglaló videó. Máris megnézheted!     LINKIN PARK - Összefoglaló a Chester Bennington emlékkoncertről "Ezt az élő albumot a testvérünknek, Chesternek ajánljuk, aki a szívét és a lelkét is beletette a One More Light albumba. Miután befejeztük a stúdiómunkát, azzal viccelődtünk vele, hogy miután a stúdióban ilyen kimagasló teljesítményt nyújtott, magasra tette önmagának a mércét, ami a koncerteket illeti. Nem meglepő módon, Chester megbirkózott...

LEANDER KILLS - Új videoklip: Ha elmész
LEANDER KILLS - Új videoklip: Ha elmész

Az Élet a halál előtt címmel szeptemberben megjelent második Leander Kills album Ha elmész dalához készült el a csapat új klipje. Máris megnézheted! November 30-án a Barba Negrában...

NOVA PROSPECT - Új Ep jön, koncert a Jinjer és a Leander Kills társaságában
NOVA PROSPECT - Új Ep jön, koncert a Jinjer és a Leander Kills társaságában

Nemrég egy új szöveges videóval jelentkezett az éppen 10 éves kecskeméti Nova Prospect, november 30-án pedig az ukrán Jinjer és a Leander Kills társaságában játszanak majd a Barba...

DISCHARGE - Új klip a brit hardcore/punk legendától: The Broken Law
DISCHARGE - Új klip a brit hardcore/punk legendától: The Broken Law

Hosszú évek után tavaly egy új stúdióalbummal jelentkezett a brit hardcore/punk legenda, az 1977-ben megalapított Discharge, az End Of Days album The Broken Law dalához pedig most...

KING CRIMSON - 2018-ban Európában turnézik a prog rock legenda
KING CRIMSON - 2018-ban Európában turnézik a prog rock legenda

Idei amerikai koncertkörútja után 2018-ban ismét európai turnéra indul a legendás progresszív rocker King Crimson, amely a jelenlegi felállásában 21 helyszínen 32 koncertet ad...

NIGHT VIPER - Visszatér Budapestre a frontcsajos svéd heavy metal banda
NIGHT VIPER - Visszatér Budapestre a frontcsajos svéd heavy metal banda

December elején visszatér Budapestre az énekesnős, régisulis heavy metalt játszó göteborgi Night Viper, akiket tavaly októberben a Dead Lord egyik vendégeként már láthattál. Ezúttal...

Bejelentkezés
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
HammerWorld Facebook oldal HammerWorld YouTube oldal HammerWorld RSS