ANNIHILATOR - Klippel az első új dal: Twisted Lobotomy

November 18.: Testament, Annihilator, Death Angel

2017. szeptember 13. (szerda) 05:45 | utoljára módosítva: 2017. szeptember 13. (szerda) 10:30

For The Demented címmel november 3-án jelenik meg az új Annihilator album, a 2015-ös Suicide Society folytatása, amelynek turnéjával november 18-án érkeznek Budapestre, a Barba Negra klubba, ahol két legendás Bay Area thrash csapattal játszanak majd, a Testamenttel és a Death Angellel.

Tegnap bemutattuk az új album borítóját, amit Havancsák Gyula készített, most pedig itt az első új nóta, a Twisted Lobotomy, klippel együtt.

 



A koncert Facebook oldala





Jeff Waters a For The Demented albumról:


"Minden művész - természetesen - azt mondja, hogy az új album... És ez érthető, hiszen ha festő, költő vagy zenész vagy, és létrehozol valamit, akkor az mindig tetszik neked, szereted, amit csinálsz, és nagyon is általános, hogy ilyenkor mind azt mondjuk, hogy 'Ó, ez talán a legjobb, amit sok-sok éve csináltunk'. És ez teljesen normális, mert a saját gyermekedről van szó. De aztán - remélhetőleg - az egó eltűnik és mondjuk hat hónap múlva már azt mondod, hogy 'Ó, a fenébe, négy jobb dalt kellett volna írnom' vagy "Ezt és ezt kellett volna csinálnom, ami a hangzást és a keverést illeti'.
 


ANNIHILATOR - Twisted Lobotomy (a 2017-es For The Demented albumhoz)








De ebben az esetben, úgy gondolom... És én ezt mindig is tudtam, emiatt nem is szoktam azzal előállni, hogy ez az új album fantasztikus, bla-bla-bla.. Viszont ezúttal igenis mondani fogom - csessze meg - mert úgy gondolom, hogy ez az egyik legjobb, amit valaha készítettünk. És talán ez azért is alakult így, mert az anyag első felénél volt egy társproducerem, aki dalokat is írt velem. És ez a basszusgitárosunk, Rich Hinks, a brit bőgősünk. És ez óriási seggberúgás volt számomra. Szerintem ez rendesen ráébresztett egy csomó mindenre.

 



Tett néhány megjegyzést, hogy mit szeretett a korai Annihilator stílusában és valahogy világossá tette számomra, hogy nem kell egy olyan zenésszé válnom, aki visszakanyarodik a korábbi sikerlemezekhez és megpróbálja lemásolni azokat,, mert az volna a létező legnagyobb hiba. Úgy vezetett ide engem, hogy közben nem azt a gondolatot ültette a fejembe, hogy 'Oké, menj vissza és csinálj valami olyat'.
 



 


Kikerülte ezt a dolgot, a végeredmény mégis valahogy olyan lett, mint az első két album. Ahogy azokat felvettem, ahogy azok a dalok össze lettek rakva... És mire végeztünk a zene megírásával, rádöbbentem, hogy "Szent ég, pontosan rávezetett arra, amit sosem kellett volna megtennem: 'visszamenni a gyökerekhez és megpróbálni kihozni magamból valami olyat, ami csaknem olyan jó, mint az első két lemez'. És úgy gondolom, hogy pontosan ezt sikerült összehoznunk."
 



 


"Az egyetlen dolog, amit előzetesen leírtam... Egyszerűen leírtam és ki is tettem a stúdiómban a pultra. Pár pontban szedtem össze a dolgokat. Az egyik az volt... Ellentétben a legutóbbi lemezzel, a Suicide Society-vel, nem akarom, hogy a hatásaim java, a metal rajongó mivoltom, a metal zenészi mivoltom határozza meg, hogy mit csinálok új albumot. A Suicide Society egy jó lemez volt, és pontosan azt mondom, hogy jó volt, nem gyenge és nem fantasztikus, hanem jó volt, de utóbb azt vettem észre, hogy amikor felénekeltem a dalokat, egyes szavaknál olyan Hetfield-stílusban énekeltem, vagy mondjuk Mustaine-esen, vagy akár Layne Staley meg Ozzy módjára.

És ez nem valamiféle utánzás, sokkal inkább arról van szó, hogy ezek a kedvenc énekeseim Halford és Dickinson mellett. És David Lee Roth mellett... És Bon Scott mellett. De a legutóbbi lemezen inkább rajongó voltam, zenei és ének szempontból, és ez igazán hallatszott is. Hallani a hatásokat és hogy honnan merítettem mindent a zenei történelmem során.

Ezúttal leírtam magamnak azt, hogy "ne legyél Hetfield, Mustaine, ez vagy amaz. Menj csak vissza a King Of The Kill lemezhez és az Alice In Hell albumhoz. Annak ellenére, hogy az Alice In Hell lemezen egy Randy Rampage nevű fickó énekelt, a rajongók tudják, hogy a korai demókon még mindent én énekeltem, évekkel az Alice In Hell felvétele előtt. Az olyan dalok, mint az Alison Hell is, demós verzióban már jóval korábban elterjedtek a kazettacserélgetős undergroundban, és azokon súlyosabb, eredetibb énekstílus volt hallható.

És az Annihilator korai énekeseinél mindig az volt a helyzet, hogy producerként megmondtam, hogyan énekeljenek. 'Csináld ezt, mert én így oldanám meg!' És ez kulcsfontosságú volt az új lemeznél, mert el akartam kerülni, hogy más énekesek hassanak rám. Vissza akartam menni a saját dolgaimhoz, ha léteznek ilyenek, és úgy gondolom, hogy ezt is tettem.

A másik dolog az volt, zenei szempontból... Ha írsz egy riffet, ami nagyon Slayeres, akkor azt mondod rá, mert tetszik neked, hogy 'nem érdekel, ha egy kicsit Slayeres, nekem tetszik ez a riff', de ezt dobd inkább a kukába és írj helyette valamit, amire az emberek azt mondják, hogy ez Wateres. Szóval, ez lényeges kulcspont volt.

És volt egy harmadik dolog is, amivel szakítani akartam. És azt hiszem, ez állt a papíron, amit írtam magamnak: 'ne koncentrálj a fogós, kommersz refrénekre'. Az ilyesmi nagy kísértést jelent a dalszerzők számára. Minél fogósabb egy refrén, annál jobban lehet emlékezni rá, annál befogadhatóbb a dal. De ezt a megközelítést most hajítsd ki az ablakon és menj vissza a korai időkhöz, amikor még nem foglalkoztál a rerfrénekkel. Az egész dal számított és nem az volt a cél, hogy a fogós refrén köré építs fel valamit. Mert ez a dolog eléggé beszippantott most már jó pár éve.

Ezúttal azt mondtam magamnak, hogy kezdd egy intróval vagy egy szólóval, aztán jöjjön a verze, az átvezetés, aztán a refrén, és mind legyen olyan jó, amennyire csak lehet. Szóval, apránként mentem végig ezeken, ahelyett, hogy a fogós refrénből akartam volna kiindulni. És félig mindez működött is, a másik felénél meg úgy csináltam a dolgokat, ahogy szoktam. És ez a másik fél lett az igazán bizarr cucc, ami valahogy olyan, mint a korai években."

 


 








ANNIHILATOR - For The Demented
(11/03 - Neverland)

01. Twisted Lobotomy
02. One To Kill
03. For The Demented
04. Pieces Of You
05. The Demon You Know
06. Phantom Asylum
07. Altering The Alter
08. The Way
09. Dark
10. Not All There

































 

Hozzászólások

[017467]
Melkor
Eddig kiváló!
[017465]
Rockuci79
Gyilkos jo.
Nem vagy belépve. A hozzászóláshoz be kell lépni!

Hammer TV

 
BRUCE DICKINSON - Jön az önéletrajz, az első részlet és egy videó
2017. szeptember 22. (péntek) 20:07

What Does This Button Do? címmel október 19-én jelenik meg az Iron Maiden frontemberének önéletrajza, amelyhez most egy friss videó érkezett arról, hogy Bruce Dickinson éppen befejezi a könyvírást. Dickinson híres arról, hogy az interjúk során nem szívesen beszél a magánéletéről, ezúttal azonban nemcsak a Maiden élén eltöltött évtizedekről számol be, hanem a korai éveiről, a gyerekkoráról, a szólópályájáról, a pilóta-karrierjéről és a nyelvrákkal folytatott küzdelméről is. A könyv mellé egy nemzetközi kőrútra is indul, amolyan író-olvasó találkozókat fog tartani. Ezek közül egyelőre csak három dátum ismert: 10/17 - Troxy - London, England (7:30pm) 10/20 - Assembly Rooms - Edinburgh, Scotland (7pm) 10/22 - The Lowry - Manchester, England (2pm)   Egy részlet már olvasható is az önéletrajzból, itt: ...

TARJA TURUNEN - Komor karácsonyi lemez jön az ex-Nightwish énekesnőtől
TARJA TURUNEN - Komor karácsonyi lemez jön az ex-Nightwish énekesnőtől

From Spirits And Ghosts (Score For A Dark Christmas) címmel egy karácsonyi (téli) albummal jelentkezik november 17-én az ex-Nightwish énekesnő Tarja Turunen, tizenegy ismert karácsonyi dal...

F.K.Ü. - Dalpremier a svéd horror-thrasherektől: Nightmares In A Damaged Brain
F.K.Ü. - Dalpremier a svéd horror-thrasherektől: Nightmares In A Damaged Brain

1981 cÍmmel november 3-án jelenik meg az idén kereken 30 éves svéd horror-thrasher F.K.Ü. (Freddy Kruger’s Ünderwear) ötödik albuma, amelyről máris itt az első előzetes dal, a...

SWEET & LYNCH - Dalpremier a Stryper énekes és a Dokken gitáros csapatától: Bridge Of Broken Lies
SWEET & LYNCH - Dalpremier a Stryper énekes és a Dokken gitáros csapatától: Bridge Of Broken Lies

Unified címmel november 3-án jelenik meg a második albuma a Stryper frontember Michael Sweet és George Lynch gitáros (Dokken, Lynch Mob stb.) közös projekjének. A 2015-ös Only To Rise...

NOCTURNAL RITES - A negyedik előzetes dal: What's Killing Me
NOCTURNAL RITES - A negyedik előzetes dal: What's Killing Me

Pontosan 10 évvel ezelőtt jött ki a power metalos svéd Nocturnal Rites nyolcadik albuma, a The 8th Sin, azóta azonban keveset lehetett hallani róluk. Nos, ez hamarosan megváltozik, ugyanis...

BELPHEGOR - Cenzúra nélkül az új klip: Baphomet
BELPHEGOR - Cenzúra nélkül az új klip: Baphomet

Totenritual címmel egy hete jelent meg a salzburgi Belphegor tizenegyedik albuma, a 2014-es Conjuring The Dead lemez folytatása, amelynek borítóját ezúttal is Seth Siro Anton (SepticFlesh)...

Bejelentkezés
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Your browser doesn't support or you disabled stylesheets.
HammerWorld Facebook oldal HammerWorld YouTube oldal HammerWorld RSS